Ola in Big City

You only live once, but if you do it right, once is enough.

sobota, 19 stycznia 2008

Pożegnanie

...ale tylko z tym blogiem, z Koreą, z życiem za którym będę tęskniła i już tęsknię...

Daję sobie jeszcze kilka dni na odnalezienie się w Warszawie.
Zdecydowanie pomagają mi w tym napotkani ludzie.

Dziś w zapchanym metrze stoję sobie grzecznie, coby starszym paniom miejsca nie zajmować (ajumma to by mnie z łokcia potraktowała, a w Stolicy spotkałabym się tylko z morderczym wzrokiem pod tytułem: 'Ah ta dzisiejsza młodzież').
I tak stoję zamyślona, ażeby wpasować się wyrazem twarzy w klimat metra, kiedy nagle zaczepia mnie siedząca obok pani (lekko posunięta wiekiem). Nie dosłyszałam o co mnie zagadnęła, więc grzecznie, używając języka ojczystego, pochylając się, zapytałam 'Słucham?'. 'Czy jest pani w ciąży?' - usłyszałam. Pani wprawiła w zakłopotanie chyba bardziej siebie niż mnie;) Tłumacząc się dodała: 'Aaa bo pani się tak wypięła...'.

No tak, w Korei jedzenie było niczego sobie, ale nie wiedziałam, że aż tak.

Mamy więc 3 sposoby na zaczęcie życia w Stolicy:
-przestać się tak wypinać w metrze;)
-wymienić garderobę
-przejść na poważną dietę odciążającą

Aby uprzedzić komentarze nie-na-miejscu: Zachodzenie w ciążę nie jest tu sposobem;)

Zapraszam na kolejnego bloga, który pewnie powstanie w przypływie natchnienia i chęci spełnienia się pisarsko;)

12 komentarzy:

Madzia pisze...

jak to koniec z tym blogiem?!
gdzie uciekasz?

Ola Floo pisze...

uciekam na kolejny, żeby nie psuć idei powstania bloga ola in big city. No szczerze mówiąc Warszawa nie jest takim wielkim miastem aby umieszczać ją w sąsiedztwie Seoulu i Chicago.

Zapraszam na tomiast na bloga, na którego pomysł dopiero się rodzi:) Taki świeżutki noworodek:)

Anonimowy pisze...

Czekamy z ogromną niecierpliwością :]

Madzia pisze...

szkoda...
prosze, nie zapomnij podac namiar na kolejny blog (Ola in small city?).
pozdrawiam!

Unknown pisze...

Hmm.. może www.U.NAS.w.warszawie.pl? :P

Ola Floo pisze...

A moze nie? :P

dlatychcozagranico pisze...

a może OLAWCALENIEJESTWCIAZY.blogspot.pl? :P

Ola Floo pisze...

No to jest niezłe Aga:) Gorzej jeśli okaże się nieaktualne;P

dlatychcozagranico pisze...

to nowego zalozysz:)

Ola Floo pisze...

OLAJUZJESTWCIAZY.blogspot.com? :P

dlatychcozagranico pisze...

OLISIETYLKOWYDAWALO.blogspot.com :P

Kasia pisze...

a myslalam, ze tylko ja wrocilam z korei 'w ciazy' ;) zycze skutecznego odciazania :)

Locations of visitors to this page