Ola in Big City

You only live once, but if you do it right, once is enough.

wtorek, 11 września 2007

What's the hell?

Ta Korea i ten Seul to mi sie na głowe troszke rzuca. Dlaczego?

1. Wchodze do drugiego świata przez kratke od grilla, gdzie walcze z potworem, a mojej kolezance swidruja glowe na wylot, po czym dzwoni do mnie i mowi ze przeszla na druga strone, tez przez kratke od grilla.
2. Po miescie lataja modercy, ktorzy chca zabic mojego tate a ja go ratuje, kiedy ma przystawiony pistolet do glowy. Ratunek polegal na wypiciu szklanki piwa.
3. W stroju teletubisia uczestnicze w akcji NASA polegajacej na bombardowaniu Marsa.

To sa sny z moich ostatnich trzech dni. Powinnam sie leczyc? :P Czy moze wracac do domu? :P

4 komentarze:

Unknown pisze...

Ja Ci dobrze radze, Ty przestan juz to gowno palic :)))

d. pisze...

a ktos mi mowil, ze mam sie leczyc po tym jak mi sie Osama snil...

Ola Floo pisze...

Daniel, najpierw pomyslalam o twoich snach... ipomyslalam ze ze mna jeszcze nie jest tak zle:P

dlatychcozagranico pisze...

no prezciez, kazdy z nas chcialby byc teletubisiem. ja na przyklad chodze z torebka i czuje sie blizej teletubisiow

Locations of visitors to this page